aram14
Kalabalık diye büyük masa kuracaksınız muhtemelen ama onun boyutunda bir konsept de çok tatlı oluyor odanın bir köşesine yapıp bol bol fotoğraflarını çekin . Ben sehpa koydum örtü serdim puf koydum üstüne oturdu, süslemeler boyuna göreydi çok tatlı duruyor fotoğraflarda