Kızlar oğlumun 14 Aralık’ta doğum günü Allah’ın izniyle aile arasında kutlayacaz da önerilerinz var mı ilk çocuğum bu arada bu yüzden tecrübem yok. Oğluma salopet aldım balonlar aldım kendime de konsepte uygun yeşil elbise aldım oğlumun salopeti ve balonları küf yeşili konseptimiz yeşil tonlarında olacak bir de magnet yaptircam bir yaş balonu alcam geriye pasta kalıyor. Pasta da begendigimiz bi pasta vardı sorduk dört kişilik 1750 lira dediler onu alamiycam tabiki daha doğrusu almicam çok gereksiz pahalı. Normal bir yaş pasta alıp.uzerine oğlumun adını yazdırmayı düşündüm. Evde de şeker hamuruyla falan şöyle şekilli güzel bir şey yapılabilir mi bilemiyorum deneyeniniz var mı pratik güzel bir tarifnz varsa alabilirim ve Önereceğiniz farklı fikirler varsa yardımcı olur musunuz güzel bir şey olsun istiyorum