[silindi] 3.5 yaşındaki oğluma bir bakan olmadığı için dışarıda herhangi bir işte çalışma şansım yok ben de evden satış yapayım dedim bunun için de çevre gerekiyor çevremde olmadığı için maalesef ki o da elimde patladı sosyal medyada sayfamı büyüteyim bari en azından takipçi kazanırsam evden satış yaparım 3-5 para geçer elime mantığıyla baktım ama sosyal medyada o kadar çok vaktimi aldı ki evladımı evime eşime kendime hiçbir şekilde vakit ayıramaz oldum devamlı elimle telefon sürekli bir şeyler çekmem gerekiyordu evden satış yaptığım ürünleri videolayıp sürekli evde ne iş yaptığımı ne işe yaradığını göstermem gerekiyordu o videoları tek tek editle paylaş alt katta oturuyorum evim güneş ya da ışık alan bir yer değil video çekimlerim kaliteli olmalıydı o kadar çok uğraşıyordum ki ışığı falan ayarlayabilmek için üst kat arkadaşlarımın evine çıkıp çekim yapardım falan ve çok zordu gerçekten özellikle video editlemek ona geniş bir vakit ayırmak ayrıca her gün yapmanız lazım yani bir gün yapayım üç gün kaybolayım mantığı değil strory Akışta her gün bir şey üreterek paylaşmanız gerekiyor ve insanlar her gün aynı şeyleri izlemiyorlar algoritma kabul etmiyor takipçi kazanamıyorsunuz hiçbir şekilde en azından benim artmadı süslü püslü evlere de gerçekten ben de çok böyle merakla bakmam artık çünkü herkes o kadar detaycı ve süslü püslü şeyler paylaştığı için açıkçası benim ilgimi çekmiyor benim doğal yaşantılar daha çok dikkatimi çekiyor o yüzden kendimi göstermeden belki ileride geniş zaman ayırabilirsem enerjim isteğim vaktim yine olursa çekebilirim bir şeyler sosyal medya içerik üretimi gerçekten basit gibi görünüyor ama inanılmaz zor yani çocuğunuz yokken belki vakit ayırabilirsiniz ama çocuğunuz varken çok zor ben hep yorgunum çok uykusuzum sosyal medya beni ayrıca yormuştu düşünün sonradan keşfettim ki ciddi anlamda bana göre değilmiş en azından benim hayatımın içerisindeki hızlı ve yoğun tempoya göre değilmiş biraz daha sakin dingin bir hayat lazım sosyal medyayı üretebilmek yetbilmek için ama yapana da helal olsun para kazanmanın iyi bir yöntemi yani neden olmasın baktığımızda da…