[silindi] bende 0 bilgiyim galiba 😅
Sayfanı is hesabina çeviriyorsun numara ekleyebiliyorsun ya oraya onlar ulaşıyor genelde ama yazınca da verirler mi bilmiyorum büyük markalar vermez galiba genelde takipcisi ve etkileşimi iyi olanlara çok veriyolar
İsin içine girince ogrenilir ama emek istiyo ya herkes o kadar zaman verip ugrasamaz akşama kadar telefonla geziyolar evde 😬