Minikmucizemmmmmm Melike-emirasaf teşekkür ederim sizede cok gecmiş olsun yarın daha da rahatlayacaksınız inşallah
annediyebiri Niyesordunbucevabi merhaba çekilen dişlerinize hemen mi takıldı önceden de çekilmiş dişiniz var mıydı
Niyesordunbucevabi annediyebiri merhaba çok önceden çekilmiş bir dişim vardı ona takıldı aynı anda iki dişim daha çekildi onlarada takıldı
annediyebiri Niyesordunbucevabi alman marka mı taktırdınız acaba memnun musunuz ben çok korkuyorum ya erteliyorum sürekli
aysey07 Melike-emirasaf canım dişin çekildiyse takılıyor iyileşme süreci var en az 2 ay sonra üzerindeki vida çıkartılıp diş takılıyor bende 2 tane var uyştuktan sonra sadece işlemin sesini duyuyorsun ciddi bir acısı yok
Melike-emirasaf aysey07 ay 1 hafta önce vidayı taktı doktorum ama afedersiniz anam ağladı ben cok zorlandım benim kemiğim ince olduğu icin ittirebildiği kadar damağa ittirdi cok uğrastı cok ağrım oldu rahat rahat gittim disciye ama bin pişman oldum 😅😅
annediyebiri Melike-emirasaf boş dişiniz ne zamandan beri boştu acaba zaman geçtimi üzerinden ondan mı zorlandı
Niyesordunbucevabi Melike-emirasaf Herkesin süreci farklı geçiyor gerçekten neye bağlı artık bilmiyorum ama Benim çok rahat geçti
aysey07 Melike-emirasaf canım senin baya zor geçmiş benim çürük dişim vardı çekip hemen implant yaptı belki de ondan acımadı zaten diş çekmişti hemen yerine taktı yaparken acımadı ama sonrası biraz acı çektim ama acı eşiğim çok yüksektir
Niyesordunbucevabi annediyebiri Türk olan 2.marka taktırdık adını bilmiyorum da tam. Benğm ameliyat süreci çok rahat geçti şişme morarma hiç olmadı şuan hala dikişler var ağzım da perşembe günü iki tane daha takılacak sol tarafa
Melike-emirasaf Niyesordunbucevabi evet öyleymiş doktorun yanından çıkan herkes bisey hissetmedim dedi ama doktor da dedi takarken zorlandım sana diye herkesin diş yapısı farklı o yüzden olabilir
Melike-emirasaf aysey07 bende benim acı eşiğim yüksek sanırdım hep ama kımıldamiyim diye gözümden yaş geldi başta iğne cok yaktı sonra ağrı yaptı baya 😂
aysey07 Melike-emirasaf zor canım şiş ağrısı zor dişe yapılan her işlem daha zor gerçekten Allah kimsenin başına vermesin
Melike-emirasaf womanmom15 rahat oluyor diyolar ama benim ki rahat geçmedi 😂 ben devlet hastanesinde yaptırıyorum 7500 TL özelde en iyisi 20 bin en vasatı 11 bin TL den başlıyor. Geçmiş olsun bu arada
annediyebiri Melike-emirasaf sağlık güvenceniz var iken bu fiyat değil mi bende yaptırmak istiyorum ama çok korkuyorum ya geceleri uyuyamıyorum korkudan sürekli randevuları erteliyorum MHRS den 😢 niye böyle oldum bilmiyorum implantdan korkuyorum
Melike-emirasaf womanmom15 bende ilk defa yaptırıyorum eşimin arkadaşı yaptırmış iki tane o memnun kalmış bende o vesileyle yaptırıyorum