Eslemsi_04 hepyerdeyizz ben her ay cekmiyorum bazen iki üç ayı toplu cekiyorım ya o yüzden mesajı cokta önemsemedim 😅😅
deleted20517 serife5712 sol köşede üç çizgi var oraya tıklayıp çocuklar kısmına tıklayın orda çıkan çocuğun üzerine tikladiktan sonra ödeme listesine girin ordan görürsünüz yatıp yatmadığını