Gzdzeynep Ahsensmom_ yani henüz yürümediği için 20 numara almak daha mantıklı mesela benim kızmar 13 aylık yürüdü 15-16 aya kadar bu ilk ayakkabıları kullandık sonra ayak numarası büyüdü