oylesinebiri__ Ahsensmom_ benim bebeğimde tam yürümüyor kalkıp tutunuyor 23 numara aldık ona umarım yürüyene kadar olur
Gzdzeynep Ahsensmom_ iki kızıma da 20 numara almıştım ilk adım ayakkabısını. Bence bebeğin yanına gidebiliyorsanız çaktırmadan ayak tabanını ölçün.
sinemisxs Benim oğlumun ayakları çok küçük 17 giyiyordu daha yürümüyordu 18-19 aldım suan 15 aylık hala oluyor 😂😂
Gzdzeynep Ahsensmom_ yani henüz yürümediği için 20 numara almak daha mantıklı mesela benim kızmar 13 aylık yürüdü 15-16 aya kadar bu ilk ayakkabıları kullandık sonra ayak numarası büyüdü
Tugcebb Ahsensmom_ 19′du yürümeye başlamadan önce almıştım ama çok uzun süre giyemedi. 13 aylıkken 20 numara yine vicco’nun spor ayakkabı tarzında olandan almıştık onunla yürüdü. Minyon değil kızım bu arada ortalama