barismom ay bizimkide sallanarak uyuyor manuel anakucağında, ayakta sallamaktan daha iyi o kadar yormuyor. Yinede gönül ister beşiğine koyduğun gibi uyusun.. büyük kızımı da 11. Aya kadar sallayarak uyutmuştum park beşikte. Kollarım kopuyordu çok zor oluyor