iremuzmez Kızlar bebeğim 51 günlük. Saat 21-21.30 civarı uykuya geçiyor. 2 kere 2,5-3 saat uyku yapıyor. Ama sonrası kabus gibi. Sabaha karşı neredeyse hiç uyumuyor sürekli kalkıyor. Uykusunda ağlıyor. Neden olabilir?
barismom iremuzmez gazdan yapıyor büyük ihtimal canım bizde dört buçuk aylığız aynı valla bugün 1 den 3 e kadar ayakta kaldı uyutmak için neler yaptım en son ikimizde bayılmışız gaz problemide kalmadı halbuki
iremuzmez barismom ben de öyle düşünüyorum canım gaz damlası da kullanıyoruz halbuki ama mahvetti bu sabaha karşı uyanmalar
elifimmm123 barismom sanki ben yazmışım gibi bizimde 4 aylık gaz bitti sanırdım ama gece gaz yüzünden uyuyamiyor ne yapacaz boyle
disikurt42 Gaz olur yeni doğanı korkuturlar anneyi de oyle o yüzden yastığın altına bıçak makas felan koy demişlerdi bana kuran koy oku tabi gaz masajı da yap o donemdeyken kizim da gece net 3saat gözü acik bakardı beklerdim başında sonra kendi uykuya dalardi
ikibebedublekahve barismom 4 ay 5 günlük , 10 bucuk gibi 1 saat uyuyor sonra sabaha kadar sürekli uyanıyor :(( ne beşiğinde ne anakucağında ne memede ne yanımda uyumuyor çok zor 😓
barismom ikibebedublekahve dün görsen halimi beşik kucak meme emzik ayak yanıma aldım 3 saat banamısın demedi en son Bi beşiğe koyup salladım baktım gidiyor bende bayıldım en son permeperişan görseniz
ikibebedublekahve barismom gündüz uykuları güzel, 1,5 saatte bir uyuyor ama gece oluncaa noluyo anlamıyorum alarm kurulmuş gibi derin uykuya dalamıyor 😓
nly0635 barismom 4 yaştan sesleniyorum 4 yaş sendromuna giriyorsunuz ben yemicem diyor aç kalmasını izliyorsunuz ben bunu giymicem diyor tişört üstüne mont giymesine izin veriyorsunuz birde üzerine kardeş kıskançlığı içe kapanma yaşadık 4 yaş daha zor geldi bizim için biz ona 5 yaş diyelim belki geçer o zaman
barismom ikibebedublekahve evet canım anne yanı beşik var küçük çocuk odasında gecede kolumda sallıyorum park beşiğe yatırıyorum piş piş beyaz gürültüyle yoksa uyumuyor şu sıra zor uyutuyorum gündüzleri çok huysızlaştı dört buçuk aylık oldu hala ayak devam
barismom nly0635 ayy o daha kötü kime bulaşacak sigara olayı kötü arkadaş olayı ayy düşünmek istemiyorum
ikibebedublekahve barismom ay bizimkide sallanarak uyuyor manuel anakucağında, ayakta sallamaktan daha iyi o kadar yormuyor. Yinede gönül ister beşiğine koyduğun gibi uyusun.. büyük kızımı da 11. Aya kadar sallayarak uyutmuştum park beşikte. Kollarım kopuyordu çok zor oluyor