saremomm_ Aseldurumom_ kış bebeği olduğu için uzun kollu bakıyorum teşekkür ederim çok güzelmiş ayrıca 🥰
seyma0661 sukran3535 ya beyaz çok gelinlik gibi duruyor pembe benim daha bi hoşuma gitti bizde yanında ona uygun giyeri diye düşündüm
seyma0661 Aseldurumom_ ya seni yerim çok güzel olmuş maşallah 🥰 kız bebeği işe cıvıl cıvıl süslü püslü🤣
Mammamiaa_ TalentedMom bu attığım pembenin kırmızısını alacaktım bedeni kalmadı ve yetişmeyekmiş o yüzden pembeye döndük
lunalunuay Mammamiaa_ bu papuçtan cinsiyet öğrendiğimde almıştım kızıma ama o ayları yaza geldi kısmet olmadı giydirmek duygulandım şimdi:( tatlılar bence musmutlu sağlıklı yaşları olsun
Mammamiaa_ lunalunuay ya ne güzel sizde bir anı bırakmış🫠 ama maalesef konsepti değiştirdik yukarıya attım tamamen pembe konsept🤗