yagmur35yy Mammamiaa_ ya şimdi aralıkta kızım 2 yaşında olcak yaz elbisesi ama evde olunca sıcak oluyo oyuzden diye düşünmüştüm 😊
nbyrktr Bende geçen hafta dogum günü yaptım kızıma elbisesi cok güzel le mabelle den aldım pembe altı tütülü ve pembeli turunculu 2 yaş aldım cokk aşırı güzel oldu
nbyrktr Bende geçen hafta dogum günü yaptım kızıma elbisesi cok güzel le mabelle den aldım pembe altı tütülü ve pembeli turunculu 2 yaş aldım cokk aşırı güzel oldu
gamomuu Mammamiaa_ ben beğendim aslında çok tatlı bi konsept. Benim de kızımın doğum günü şubatta ben de bakıyorum modellere şimdiden. Trendyolda çok şık elbiseler gördüm ama nasıl gelir hiç bilemedim. Keşke alanlar buraya atsa
mamaisqueen Mammamiaa_ böyle çok daha güzel şeker olmuş. Bende kızıma amcasının düğünü için bu elbiseyi aldım 7 aylık olduğu için hafif bol ama yine de içime sindi🌸
mamaisqueen Mammamiaa_ eşin ve görümceni dinleme kendi heves ettiğini al elbise bana biraz sade geldi babetleri çok beğeniyorum benim kızımda da var
Mammamiaa_ TalentedMom bu attığım pembenin kırmızısını alacaktım bedeni kalmadı ve yetişmeyekmiş o yüzden pembeye döndük
saremomm_ Aseldurumom_ kış bebeği olduğu için uzun kollu bakıyorum teşekkür ederim çok güzelmiş ayrıca 🥰
seyma0661 Aseldurumom_ ya seni yerim çok güzel olmuş maşallah 🥰 kız bebeği işe cıvıl cıvıl süslü püslü🤣