petitonunannesii sizi çok iyi anlıyorum, peki akşamları en azından babası olmuyor mu saat 6dan sonra, o bu süreçlerim neresinde? Bizim evde ekran savaşçısı hep ben oldum kızım 4yaşa yaklaştı, günde 1 saat kadar izlediği oluyor ama ben şunu fark ediyorum, hayatında hiç ekran olmasa çocuk daha huzurlu olcak, hep bir ekran sınırını zorlama peşinde büyüdükçe, ki babası da ilk seçenek görüyor ekranı, bu benim daha çok sinirimi bozuyor. Bugün bile sabah erkenden çıkmamız gerekiyordu, kızım inat etti üstünü gitmiyor falan, gel yeni oyun indirelim neler varmış bakalım diyerek app storu açıp eline vermiş çocuğun. Oyun işine karşıydım bu zamana kadar, iyiki bir geçen haftalar eğitici bir oyun indirmesine izin verdim. Sen çocuğa o seçenekleri gösterirsen öğrenir ve hep ister. 💆🏻♀️