tomrisinizi 9793selaam kızım 28. Hafta kontrolünde dönmüştü. Oğlum hep doğum pozisyonundaydi en başından beri duruşu öyleydi
9793selaam derinsmayko kuzum ben kaburgamda hmeen alt tarafına doğru hisseiyorum ve bazen sol kaburga bazen sol sence baş aşağı mıdır .şuan 34. Haftadaym
9793selaam aysebb harkeetlerini kaburga altında hissediyorum genellikle ama belki şimdilerde donuyordur 34. Haftadayım. Şimdilik haftasıyla uyumlu gidiyor öyle çok kilolu bibenrk değil sonradan nolur bilmiyom
cnhavva 9793selaam benimki 30 da inmeye baslamisti 35 de kanaldaydı dogum pozisyonu almıştı 37 1 de doğuma gittim
cnhavva 9793selaam belli olmuyormuş ama ben fazla yuruyemiyodum batıyordu kanala girince çok rahatsız ediyo zaten
hzlmmc 9793selaam bunu anlamak zordur fakat ayaklara dikkat et en çok nereden tekme atıyorsa başı diğer taraftadır
reyhanmercann 9793selaam cancazim orası hiç belli olmaz ben 4 çocuk doğurdum hepside 38-39 haftada döndü hatta doktor çocuk makat gelisli sezaryan dedi haftasına bebek normal doğum pozisyonunu almıştı yani bebek nasıl gelmek isterse ona kalmis
ekins 9793selaam 22 de baş aşşağı dönmüştü son 1 ay yalancı sancılar çektim ama ne sancılar yani doğuruyorum sandım gerçekten. 38+4 de pes ettim artık sezaryen oldum 😂
hzlmmc 9793selaam anlaşılır ayakları üstten tekmeliyorsa dönmüştür alttansa maalesef :) biraz geç cevap verdim kusura bakmayın uygulamaya bir süredir bakmıyorm