hzlmmc bana doktor döndü ya da dönmedi demedi şu an 35′deyiz aslında 10 gün önce falan gitmiştim ilk kızım da yanlış hatırlamıyorsam 34′te dönmüştü ben de dönmezse diye korkuyorum ya mesela iyi kötü anlayamaz mıyız kafasını aşağıda olup olmadığını hareketlerinden anlaşılır mı