sanli17 2 yas bebem var evde resmen tüm eşyalar oğluma gore su an. Tüm tehlike yaratacak seyler kaldırıldı, salon kapatıldı boş odada tv kanepe ve hali var sadece bir de oğlumun oyuncakları tamamen oraya geçtik. Diğer odalarda da boyunun yettiği her yerden tehlikeli şeyleri çıkardık kendi kendine evde dolasir keşfettiğini zanneder dagitmasina kızmıyorum hic yeter ki bana sarmasın. Temizlik yaparken yardım ettiğini sanar yemek yaparken erkek çocuğu ama ona da yemek yapma oyuncakları aldık o da yaptığını zanneder veya Mutfağı döker oynar. Dışarı çıkınca da parkta serbest bırakırım istiyorsa yerde yuvarlansın hic ses etmiyorum yeter ki enerjisini atsın bana bulaşmasın. 2 yasini geçtiği icin arada tv kaçamağı yaptırıyorum kısa süreli doktorun izin verdiği kadar. Bende desteksizim hatta öyle bir desteksizim ki eşim bile yardım etmez eve para getirmek harici tüm işleri üstüme yıktı. Yani disari çıkılacaksa park, evde durulacaksa evde gözümüz arkada kalmayacak sekilde yeniden dizayn etme ve sonuç anne mutlu bebek mutlu. Bende cocukla etkinlik filan hiç sevmem ama bazen mecbur 1 2 saat ayırıyorum vicdan azabı oluyor ama cok sıkılıyorum seste edemiyorum.