sanli17 aynı sorun bizdede var bende burda bekleyım bence en mantıklısı kaynana dan falan uzak büyütmek ama bende aynı evın içinse büyütüyorum neye hayır desem yaptılar ve suan oğlum 2,5 yadında aşırı inat ve herseyı ağlayarak yaptırırım şeyi var kıyamayıp yaptılar ve suan celemesinş ben çekiyorum