axp ben 1yas 2ayinda deldirdim canı çok acıdı .bence 7.8aylikken deldirilmeli yadaki biraz büyüsün 2yasinda .yoksa bir yasindan sonra herşeyi anlıyorlar elelri hep kulağında oluyor birde dış dönemine denk gelirse vay haline🤦😂benimki dış dönemine geldi inanki bir yordu beni kızım 🥴