Ben Homm bitkisel ballı krem kullanıyorum bu pişik kremi değil ama yanıkta ağız yaralarında ve bebeğimin popo kızarıklığında kullanıyorum hiç pişik olmadı kızardıgı an sürdüm hep mesela kızım büyük tuvaletinde zorlandığında acıyor diyor ona da sürüyorum hemen iyileştiriyor başka bişeye ihtiyaç duymuyorum o yüzden 🌸