Kızlar son bi kaç gündür bebeğimin poposunda yoğun bi şekilde pişik olmaya başladı. Sanırım ek gıdaya geçtiğimiz için bi kaç kez kaka yapıyor o yüzden böyle oldu diye düşünüyorum. Çok acil önerebileceğiniz pişiğe çok iyi gelen krem var mı? Mavi Hametan kullanıyordum zaten bide sudocrem. Onun dışında. Öneriler?