Unicorn67 ben kullandım şuan yine yeniden başladım. Nöroloji uzmanı önermişti. Bağımlılık yapan bı damla değil çok şükür. Benim oğlumda 3 yaşına girecek hala geceleri 1 den önce uyumuyor o yüzden başladım bı ara kullandım bırakmıştık düzene girince şimdi yeniden başladım hatta 6 aylık kızıma da 2 3 damla veriyorum rahat uyuyor dış çıkarma döneminde olduğu için bayağı uykusuzluk çekiyordu çok şükür şimdi daha rahatız tabi kizima hergun vermiyorum çok zorlandığı zaman