Unicorn67 26 aylıkken kızım öğle uykusunu bıraktı. Bu tarz uygulamaların sağlıksız olduğunu düşündüğüm için hiç vermedim. Yan etkileri var, önermem. Bazı çocuklar uykuya pek düşkün olmuyor. Şimdi kreşe başlayacak, kara kara düşünüyorum, herkes uyurken kızım uyumayacak, bu durum sorun yaratır mı diye. Yalnız yine de çare bu olmamalı.