overthink 10 aylık olduk bugün anne baba demiyor abisinin ismini ve gel diyor dede diyor ismine bakıyor ama şapkadan vs rahatsız oluyor ama hiç acaba otizm mi diye düşünmedim çünkü otüzm sandığınız gibi bir şey değil ve iki belşrtiyle teşhis konulacak bir şey değil