kanarya1907 merhaba yanlış hatırlamıyorsam eğer 5-5.5aylıkken falan başladı. Şuan anne, baba, dede, anneanne, gel kelimeleri söylüyor ama bilinçli olduğunu düşünmüyorum fakat biz çok net duyuyoruz o kelimeleri ağzından ama bu da zaten babıldama sayılıyor bu ayda diye biliyorum bilinçsiz çıkıyo yani ağzından 😌