aley2603 geçmiş olsun.. benimki de 5 aylıkken anakucagindan düşüp alnını vurmuştu 2 dakika ağlayıp susmustu..çok şiddetli ağlama ya da düştüğü anda bilinç kaybı hiç ağlamama anı ve hızlı şişkinlik aşırı huzursuzluk gözlerde kayma kusma yoksa bisey olmamıştır korkmayın ben 2 satt sonra uyuttuydum zaten dayanamadı yani 1 gün boyunca takip etim herhangi hisey gözlemlemedim doktora da götürmedim ama bi şüpheniz varsa bi götürün ama onlar da takip edin diyecek çünkü kafa tomografisi çok radyasyonu bisey hemen cekmiyirlar sıkıntılı bi durum görmezlerse