aley2603 Benimki yataktan düştü yüzüstü. 8 aylıktı. Burnu düşmenin etkisiyle kanamış ama biz emin olamadık. Doktor tomografi istedi. Şükür sorun çıkmamıştı. Sizinde bir şey olmaz Allahın izniyle. Kusma, gözde kayma, burun kanaması vs olmayınca doktorlar bir şeh yapmıyor