alparslancimm bebiskoveannesi aynısını yaşadım çay makinesi almıştım bende A101 görünce drek aldım yani aklıma dolandırılmak hiç gelmedi A101 güvenli sonuçta bin küsür çekti sorna A101 sayfasına bi girdim 50 takipçi bile yok şok oldum üzüldüm baya ama uğraştım almak için alamadım sizinki fazla çekilmiş peşini bırakmayın sayfaya dava açın az bi küsür değil sonuçta peşini bırakmayın
bebiskoveannesi alparslancimm hemen kartı kapattık zaten. Ödeme iptal talebinde de bulunduk. Müşteri hizmetleri geri iade olur diyo ama uzun sürer incelenmesi diyo
surprizbebe bebiskoveannesi basiret bağlanması diyoruz🙃 ben trendyol Hepsiburada gibi sitelerden bile sanal kartla yaparım alışverişimi. Hemen banka uygulamasına girerim sanal kartıma istediğim kadar limit açarım öderim bitti gitti. Yani o sanal kartın 16 haneli numarası mesela trendyolda falan kayıtlı ama limit açmayınca çalışmıyor. Bu yüzden güvenli. Fiziki kartım internet alışverişlerine hep kapalıdır
bebiskoveannesi surprizbebe evet aynen öyle sanırım normalde hiç bişey almaz bana sormadan artıkne olduysa ne düşündüyse bi anda olmuş zaten
surprizbebe momas aslında tıklayınca hgs sitesine gitmiyor link bambaşka bişey oluyor. Zaten mesaj numaradan geliyor gerçekten borç için olsa HGS den gelir mesaj direk. Ama bilmeyen oltaya geliyo işte. Adı üstünde oltalama mesajı veya maili deniliyor bunlara
luna93 bebiskoveannesi bence edebiliyordaniz edin, etmelisiniz… bugun cok degisti teknikoji her seyi tak diye buluyorlar Gucunuz varsa gidin edin tabi Hakkinizi arayin
bebiskoveannesi luna93 müşteri hizmetleri ile görüştük iade olur diyo mesaj da geldi 2-4 iş günü içinde iade olacak diye. O zamana kadar cevap alamazsak şikayet edicez. Ödeme iptali talebinde bulunduk zaten
Deletedmom_289 alpaslanmom_ canım bundan 3 yıl önce eşim araba kiralamak isterken 19.500 TL dolandırıldı o zaman 25 g bilezik bozdurup borcu kapattık. Giden para geri gelmiyor canım
bebiskoveannesi GezginPaNDa yani indiriminde bi sınırı var. Eşime diyorum 2 bin liralık ürünü 499₺ ye verirler mi diyorum vermezler normalde diyo. Ama A101 in sitesine yönlendirince güvendim diyo
ayaznannesi bebiskoveannesi bizim başımıza da aynısı geldi sahibindenal sitesinin ismini kullanarak dolandırıldı eşim. 8bin gitti. dava savcılık falan derken para gitti. dolandıranlar bulundu para cezası verildi biz öyle kaldık sorsan adalet yerini buldu derler
bebiskoveannesi ayaznannesi valla Allah yedirmesin o parayı. İnsanlar ne zor şartlarda kazanıyorlar o paraları. O pisliklerde havadan para kazanmanın peşinde. Boğazlarında kalsın her bir lokması inşallah
ikikereanne_ bebiskoveannesi geldi mlesef kod girildigi icin bisey olmuyor 9 bin dolandirilmistik bizde bu sekilde
bebiskoveannesi ikikereanne_ evet hem de bi kaç kez olmuş. Eşim bugün söyledi ilk gelen mesajda 499₺ yazıyormuş onay kodunda eşim o kodu giriyo kabul etmiyo yanlış girdiğini düşünmüş tekrar gelen kod 49820₺. İlk gelen msjda da normal tutar olunca gelen diğer msjlara hiç bakmamış bile farketmemiş. Sonrasında hemen kartı kapattık iade talebinde bulunduk
Gul-42 alpaslanmom_ gelıyor abımın basına geldi anında bankaya aradık bılgımız dahılınde degıl dıye kartı ıptal ettırdıler paranın gecmesıni durdurlar
bebiskoveannesi Gul-42 bizde hemen kartı kapattık. Paranın ödeme iptalini istedik bakalım ne olacak iade yapılır diyorlar ama 🤷♀️