bebiskoveannesi ben de bi kez dolandirildim 5500 lirayı olmadi tekrar olmadi tekrar diye diye 3 kez gönderttiler boyle söyleyince malmışım gibi oluyor ama değilim:( sikayet etmedim çünkü kendin onaylayıp göndermişsin bisey cikmaz dedi herkes ve hiç vaktim yoktu. Bence siz sikayet edin uğrasın benm gibi yapmayin. Bu olaydan sonra sanal kart actim limiti de koymayacak bi tutar yaptim artik her yerde o kartım kayıtlı baska kartım kayıtlı değil.