eze33 iyi gelirmi
Bilmiyorum ama , 4 yaşına gircek bir
Oğlum ve 17 günlük bebeğim var geceleri bebek gündüzleri abisinin bakımları derken perte çıkan bir beden , uykusuz gözler , iki sezeryandan kalan taze göbek geçip geçmeyeceğini dahi
Bilmiyorum deforme olmuş bir vücut , ve dahası …. Sen eğer kendını dipsiz bir kuyuya atarsan çıkmazsın .. o kuyular kör kuyular …. O yüzden şu nu demeliyimki aşırı yorgunum , uykusuzum , sürekli emzirme maratonu yemek temizlik derken bitik bir ben .. ama ben bir anneyim , hastalanamam , düşemem , ölemem , güçsüz kalamam , eğer ben düşürsem babası dahil cocuklarıma kimse benım gibi bakamaz … demem o ki SİLKELEN kalk bir kahve yap kendine iç ve aklını başına topla . Bu yaşadıkların tamamen senin kafanın içindr olan şeyler bende geçtim bu yollardan bak ilk çocuğjm zor olmasına rağmen ikinciyi yaptım… durduk yere kendi kendine kafandaa kurma, ağzından anne kelimesi bir çıksın sen o zaman gör :-) benim oğlum akşama kadar 4 yasında olmasına ragmen sürekli ağlıyoo krizlere giriyor .. mecalim kalmıyor arkasında ama yinede Rabbim gücünü veriyor