yaseminmetehanahmet kızlar 8 aylık bebeğim bu 7.kez mastit oluşum artık bıktım Allah aşkına sürekli emziriyorum aktif emen bebeğim var bu niye oluyor Allah için bıktım ya doktora gitsem mi bilemedim bişey söyleyin gece gece çıldırıyorum sabaha halim kalmayacak çünkü biliyorum 😒😒😒😒
bts29 yaseminmetehanahmet doktor antibiyotik veriyor sıcak duşa girin ve elle sağım yapın baya bi sağın iki göğsünüzüde lahana varsa lahana sarabilirsiniz 2-3 gün içinde geçiyor
bartubebek yaseminmetehanahmet bebeğim 2 buçuk aylık abartısız her hafta Mastitim tekrarlıyor 2 gün iyiyim sonra kötü. Acile de kdd polikinkiğnede gittim hep antibiyotik ve sağ dediler. Denemediğim şey kalmadı lahana sıcak soğuk vsvsvsv bend bıktım
snur123 yaseminmetehanahmet kesinlikle doktora gidim bende mastit oldum ve emzirmeyi bırakınca oldum herkesin tek söylediği vakit kaybetmeden doktora git çünkü gecikdiginde ameliyata kadar gidiyormuş bende ilaç kullanıyorum suanda ama 2. Kez icdim ilacı sanki ise yaramıyor gibi 1 gün daha bekleyip tekrar gidicem
yaseminmetehanahmet bts29 yapıyorum bunları da neden sürekli oluyor onu anlamadım çocukta güzel boşaltıyor memeyi yani
bts29 yaseminmetehanahmet üzerine yatmaktan dolayı olabilir ve duşa girdiğinizde kendi saçınızla mastit olan yere masaj yapın ama en önemli duşta elle sağım yapmak
duygum27 yaseminmetehanahmet yaseminmetehanahmet şehir hastanelerinde laktasyon bölümü var. Size orda daha çok yardımcı olurlar
bts29 yaseminmetehanahmet yani ben o şekilde 2-3 günde atlatmıştıım mastiti😂 duyduğum herşeyi denedim hastaneyede gittim
ticktack Of of benimde devamli gögüslerim agriyor bende 2 kere antibiyotik kullandım, şuandada gögsümün ucu agriyor emzirirken dislerimi sıkıyorum neden tekrarliyoe bilmiyorjm bi cozum bulamadım bence sütü olanlar daha cok mastit oluyor
yaseminmetehanahmet ticktack ya ilaç kullanmak istemiyorum çünkü o an geçiriyor sadece sonra gene oluyorsun bu böyle devam edecek galiba emzirmeyi kesene kadar sütlerimize maşallah aşko o zaman 😁
yaseminmetehanahmet duygum27 Aynen o işte ekstra dan halsiz bitkin düşürür seni fazlası ateş bile yapar
duygum27 yaseminmetehanahmet çok teşekkürler kızım 3,5 aylık eskisi kadar emiyor artık inşallah red yaşamaz
yaseminmetehanahmet duygum27 o ara atak haftası ya az emiyorlar sen bırakma sürekli emzir farklı pozisyonlarda