Kardeşim Rabbin ayetinde diyor ki; “Mallarınız ve çocuklarınız ancak birer fitnedir; Allah katında ise büyük bir mükâfat vardır.” (Teğâbun, 64/15) “Bilin ki mallarınız ve çoluk çocuğunuz birer fitnedir. Allah katında ise büyük bir mükâfat vardır.”(Enfal, 8/28) Burada apaçık eşlerin ve çocukların da birer imtihan olduğundan bahsediyor ve bu konuda bizleri uyarıyor Allah, bu çocuğu sana emanet eden de Allah'tır. Fakat yine de namaz kılmanı istiyor demek ki yapabilirsin, bu sadece şeytanın öne sürdüğü bir bahane o kadar.. Allah kimseye kaldırabileceğinden fazlasını yüklemez bu da yine ayetle sabit 🙌 Sana 24'ü verene 1'ini geri vereceksin kardeşim hepsi bu inan çok zor değil..
Rabbinin huzuruna çıktıkça aslında ne kadar zor olmadığını ama şeytanın gözünde büyüte büyüte bir dağ kadar bahane ürettiğini anlayacaksın, sadece bir adım at ve bu namazda yeniden başlayalım kardeşim kesinlikle geç değil 💪
Dedi.. bugünden itibaren ben başlıyorum inşallaahhhh tekrar..