bets09_- ben namaza başladığımda oğlum 2 aylıktı çok ufaktı ve sadece bildiğim 2 dua vardı diğerlerini hiç bilmiyordum sonra büyük büyük yazdım kağıtlara her namazda seccademin önüne koydum baka baka 1 haftada ezberledim hemde çocuğum kolik çok ağlayan gündüz asla uyumayan bir bebekti koyardım beşiğe onu yanında durur verirdim emziği ağzına öyle kılardım namazı hiç kolay değildi kılmak ama kazaya bırakmadım yada kılmamazlık yapmadım demem şu ki insan yeterki istesin kılmaya çalış zorla kendini sadece kılacağımız 5 vakit namaz günlük 1 saatimizi bile bulmuyor evimize yaptığımız temizlikten yaada 2 dakika içtiğimiz kahveden çok daha kıymetli bizlm için Allah kolaylık versin bu zor günlerde geçer elbet birde değerli bir hocanın çok sevdiğim bir kelimesi var iman varsa imkanda vardır hep böyle düşün kendini zorla silkelen namazını kıl 💐