aylin762 tv değilde telefon vermek zorunda kaldım çok pişmanım bundan 5 ay öncesi kolum kırıldı hastanede kalmam bakıcak kimsenin olmayışı çok etkiledi tabi eşimin çalışması lazım kırık normal bi kırıkta değildi 6 tane parçalı kırık ve kolumdaki sinirler yoktu çok kötü zaman geçirdim mecbur kaldım şuan konuşmasında gerilik var ikili kelime üretmiyor şükür bıraktık telefonu sürekli ilgilenebildiğim kadar ilgileniyorum