mombabe Deletedmom_968 kaynattığınız 1 ltyi buzluğa mı koyuyorsunuz pek anlamıyorum da yoğurt işinden
Deletedmom_968 mombabe hayır sütün yarısımı süt olarak pastalara böreklere koymal için ayırıyorum yarıısnı da küçik kavanozlara yoğurt yapıyorum demel istedim 3 günde bie de yoğurdu yeniliyoeum ekşi yoğurt sevmem ben o yüzden taze yapıyorum sürekli
surprizbebe mombabe ben kavanozlara yapıyorum genelde 1 hafta gidiyo 3 litre jerseyden yaparım. Biz de yiyoruz. Hem taze kalıyo kapağını açmayınca. Yoksa sulanır
sarikavun mombabe bebeginiz kac aylik bilemicem ama cam sise gunluk sutlerden mayaliyorum ben cocuga 1 litreliklerden. Hem uzun sure kalmiyo eskimiyo. Hem de ne olursa olsun cam sise olanini tuketsin istiyorum. Ki keci sutleri zaten 1 lt cam sisede satiliuo🤣🤣🤣 sizde oyle deneyin isterseniz
mysohn7 mombabe yeğenimde sevmezdi ablam mayalarken içine biraz şeker atmıştı öyle yapınca yemeye başlamışdı. Bende haftada 2 kez yapıyorum bebeğim çok sever günde 2 kase yer bizde seviyoruz
sarikavun mombabe ben bi organikciden aliyorim keci sutu aldigim icin ama keci sutu bulamadigimda da marketlerden aliyorum dolapta cam sise gunluk pastorize sut oluyo ordan aliyorim. Hemen hemen her markette var. Sek ya da aoc nin gunluk sutunu aliyorum.
mamacitaa_ mombabe yoğurt çorbası, ayran, ayran asi, bide pilav ya da makarna ile de gider çok bizde çocuklar yemese de o kadar biz yiyoruz djdjdj
duyguluinsan mombabe doktorumuz her gün ver dediği için 5 aylıktan beri her gün yer. 8 aylığız. Her seferinde de 3 günde bir taze mayalarım ( pastörize süt ile)
mombabe duyguluinsan evet yoğurt çok yararlı . Pastörizs sütü de kaynatıyor muyduk ben genelde tanıdık yer var oradan alıyordum kaynatarak jersey süttü
duyguluinsan mombabe hayır pastörize sütü kaynatmanıza gerek yok, güvenilir kaynaktan alıyorsanız çiğ sütü ne güzel afiyet olsun bebişinize
mombabe duyguluinsan pastörize alacağım artık o daha az lt satılıyor siz hangi marka alıyorsunuz acaba sekin varmış iyi midir bilemedim
aysesenerr mombabe ben marketlerde satılan günlük sütlerle yapıyorum 1 litre alıyorum 6 küçük kavanoz çıkıyor. Bir hafta yetiyor kızıma. Kavanozlarda yaptığım için kolay kolay ekşimede olmuyor