mombabe eksi oluyo olabilir yogurdunuz. Bebekler malesef eksi yogurt cok sevmiyo. Gerci benim esim de eksi yogurt sevmiyo yemiyo bende tam tersine biraz eksi severim🤣 gerci bebise keci yogurdu alistirdim yapi itibariyle eksi bi yogurt. Yarim litre yarim litre uapiyodum bebek icin ama keci sutu buzluktan cikinca kesiliyo ikidir o yuzdenbu sefer 1 kilodan yapacam kavanoz kavonoz sirayla acarim artik baktim tadi degisiyo kendim yerim🤣