MommyNest Kisirvetursu ayıptır sorması gebelik testini yapınca neye dökersiniz ben genellikle boş ve kullanılmayan küçük minik kanlara ve onuda çöpe atarım eldiven takarak
Deletedmom_216 MommyNest mantık olarka tuvalete! Yanlis anlamayin komik geldi bu sorunuz😂 sonucta afedersiniz çiş! Test yaptiktan sonra alip sokaga dokcek halimiz yok tuvalete dokulcek tabi 😅
mertun MommyNest kağıt bardaklar, plastik bardaklar. Küçük pet şişe varsa onu kesip kullanıyırum. Diğer yorumlar efsane😂
MommyNest Kisirvetursu Allah kimsenin başına getirmesin yıllarını veriyorsun sen o adama yuvaya ama onlar🫤
[silindi] Gamzelikiz_34 hahsjshshsh momda daha aktifim o yüzden burdaki postları bilmiyorum aşkım hahshhshs
blueberryy Akıntısının fotosunu atan kadın vardı laf söyleyenlerden birine tatlı niyetine ye demişti iğrenc pislik djxjdjd
[silindi] oylesinebiri__ momda da özel bölgesini çekip kızlar sizin de böyle mi yazmış 🤣 Ahahhahahaja ay iyi ki görmemişim bunuuuu
oylesinebiri__ Kisirvetursu kız su içtiği bardak onu yıkayıp kullanıyor mus tekrar mutfakta sonunda yazmıştı artık gerçek mi dalga mi bilmiyorum 🤣🤣🤣