19 aylık bebeğim var, bebeğim doğduğu günden itibaren yoğun depresyona girmiştim. İçindeyken fark etmedim. Temmuz ayında kullanmaya başladım. Bebeğim hâlâ emiyor. Gözlemle etkisi olursa bırakırsın demişti. Elhamdülillah çok iyi hissediyorum. Benim anlamadığım sizde zaten iyi hissetmiyorsunuz ki doktora gitmişsiniz neden kendinizi sınıyorsunuz. Kullanın ve hayatınızı yaşayın