Bu düşüklük değil tiroidin hızlı çalışıyor. Tsh ters prensiple yorumlanır. Yüksek çıksaydı eğer düşük olurdu. Senin sonuçlarına göre hızlı çalışıyor , metabolizman hızlı. lezyon da yok sorun yok gibi görünüyor. Uzman değilim benim de tiroid sorunum var benim ki az çalışıyordu ilaç kullanmıştım hamilelikte