Kitsu elanur798_ benim bir hafta falan geçmiş 😅 ben olurum ya korunuyorum, pcos var , yumurta tembelligi var.. çok eminim kalan yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 😅😅
mamacitaa_ Nikita vayyyyy ne güzel bir farkındalik postu olmuş ✨💘💘 ben bu sabah oldum 🩸 oh be 😮💨😅 sancılı geçse de sjsjsj
evremoz Nikita ben bu ayki regli me 40 bin şükür çektim resmen…. Korku panik stres 20 tane gebelik testi yapmışımdır…
onceuponatime_ Nikita 14 günlük bir gecikmenin ardından regl oldum Allahıma bin şükür yarabbim 😂😂 insanın psikolojisi bozuluyor valla olamadıkça aşırı streslendim bu ay korunsakta insan bi acaba diyor…