Bu başlığı birbirimizi tebrik etmek için açtım🥰
Bence regl olmak çok daha zor bir şey. Bir ayı daha doğru düzgün korunarak başarıyla tamamladık kızlar. Hepimizi tebrik ederim. Önümüzdeki dokuz ayını kurtaran tüm bacılarıma sevgilerimle♥️
Çocuk sayısından memnun olup yenisini istemeyen, hayatı kendi için de yaşamak isteyen herkese, mutlulukla söylüyorum ki
İYİ Ki REGL OLDUN
🥳🎉👏🏻🎊🎈🎁