Tera d3 kullanıyorum ama sanki kullanmayı unuttuğum günler daha iyi uyuyor. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba? Bebeğim 2 aylık. Günde 3 damla şeklinde kullanıyoruz. Sağlık ocağındaki hemşire ücretsiz devit verdi ama özel olarak aldığınız daha iyidir bundan dedi. Deviti kendim kullanıyorum😂