simseklivekalpli Beyzaelifsevde 1 damla kullandım günlük. 1 yaşında bıraktım. Yüksek çıkmıştı devam etmedik
bezelyem65 beybigul yok asla yapmadı uykuları gayet rahat içeriğinde natürel sızma yağı olduğu için tam aksine bağırsağını rahatlattı
songllaltnsu binnur95 aile hekiminin verdigi gaz ve kabız edıyor o yuzden deca tabs 3 kullanıyorum memnunum da
dnat Ocean damla kullanıyorum. İçinden hem damlalık hem de fısfıs başlık çıkıyor. Damlalıkla verirsen 3 damla vermen gerekiyor ama fısfısla bir fıs 3 damla ediyor. O yüzden bir fıs şeklinde kullanıyorum🩷
bbbeyza52 Ben valens kullanıyorum. Ancak kızım 2 aylık gündüz uykuları yok denecek kadar az gün içerisinde 15 dk 30 dk uyuyup uyanıyor sürekli derin uykuya geçemiyor acaba kullandığım d vitamini uykusuzluk yapıyor olabilir mi ?
milkin binnur95 ocean 600 lü olanı kullanıyoruz çok memnunum doktorumuzda değerleri çok iyi yükselimiş dedi
eezgiciiikk binnur95 Wellcare markasının kullanıyorum. Ocean kullandım daha önce ama ağız içinde asidik bir his bıraktığı için Wellcare döndüm ve daha memnun kaldım. Demir damlası olarakta sidefer kullanıyorum