UrbanMom tazmınat hakkım yok 5 yıldır calısıyorum bıde asla vermezler tazmınat gecınmek de zor yanı gecınırız ama hep kıtı kıtına 😢su devırde tek maas cok zor ama cocuklada yurutmek zor tamam aıleler bız bakarız dıyorlar ama anne kafasıyla dusununce hıc ıcımden gelmıyor o maas alıcam ama cocuguma sevmedıgım bırsuru alıskanlık ettırcekler sımdıden bıle benım kurallarıma cocugumun yetıstırme tarzıma laf edıyorlar