KendiEvimdeDeplasmandayim Kitsu 5gün var aramızda 😍 yaa çok tatlıymış 🌸 bunu da değerlendireceğim teşekkür ederimm. Şimdiden iyi ki doğmuş ❤️
Kitsu blueeebey dimii ben de kendim anahtarlık yapacaktım görür görmez düştüm 😅 kargom gelsin guncelleyeyim henüz kargoda
ninodurbenimadim KendiEvimdeDeplasmandayim Merhaba. Ben düzenli Darüşşafaka bağışçısıyım, kızımın doğumunda da magnet yaptırmıştım bağışta bulunup. Darüşşafaka’yı düşünebilirsiniz hem bir öksüz veya yetim çocuğun eğitimine katkıda bulunmuş oluyorsunuz. 🌸
KendiEvimdeDeplasmandayim ninodurbenimadim merhaba. İlk önce cerebral palsili çocukları düşündüm 50adet almak gerekiyormuş biraz bütçemi aştı, sonra tegv i düşünmüştüm bütçeme de uyduğu için, ama darüşşafakayı da inceleyeceğim bugün çok teşekkür ederim öneri için 🌸