KendiEvimdeDeplasmandayim Kızımın doğumunda tema vakfına bu magnetten yaptırmıştım. Doğum günü içinde tema vakfına baktım ama çok benzer temada magnet var biraz farklı bir şey olsun istiyorum. Bu tarz magnet yaptırabileceğimiz bi kuruluş var mı bildiğiniz ?
coldplayy KendiEvimdeDeplasmandayim Böyle birşey değil ama, ben kızımın arkadaşlarına mini taş boyama seti alacağım. Çocuklar çok mutlu oluyor minikte olsa hediyelere.
[silindi] KendiEvimdeDeplasmandayim ne güzel bir düşünce 🌸 kızımın doğum günü için fikrini çalabilirim haberin olsun 🤭
ninodurbenimadim KendiEvimdeDeplasmandayim Merhaba. Ben düzenli Darüşşafaka bağışçısıyım, kızımın doğumunda da magnet yaptırmıştım bağışta bulunup. Darüşşafaka’yı düşünebilirsiniz hem bir öksüz veya yetim çocuğun eğitimine katkıda bulunmuş oluyorsunuz. 🌸
KendiEvimdeDeplasmandayim coldplayy çok güzel düşünmüşsünüz çok mutlu olurlar eminim 🌸 doğum gününde vereceğim bende sadece 1tane çocuk olacak gurbetteyiz de. Biraz araştırdım cerebral palsy derneğinin böyle magneti ve mum hediyeliği var sanırım oraya yaptıracağım bende ya da tegve ☺️
Kitsu Muhtemelen istediğiniz gibi değil ama ben doğum günü için kartlı papatya mum yaptırdım. Trendyoldan sipariş verdim çok ekonomik oldu.
KendiEvimdeDeplasmandayim Kitsu nasıl bir şey bakayım bende. Bizimkilerin doğum günleri yakındı sanırım sizin ne kadar kaldı ☺️
Kitsu KendiEvimdeDeplasmandayim evett 22 Aralık da doğum günü 😍 çok seçenek vardı ben bunu seçtim yeni doğduğunda magnet yaptırmıştım
KendiEvimdeDeplasmandayim Kitsu 5gün var aramızda 😍 yaa çok tatlıymış 🌸 bunu da değerlendireceğim teşekkür ederimm. Şimdiden iyi ki doğmuş ❤️