kelebegiminannesiyim starysky bahsettiğiniz gibi sancı yaşamadım. Sadece anlık anlık adet sancısı gibi geldi geldi gitti
starysky kelebegiminannesiyim o zaman normal ağrıdır. Doğum yaklaştığında son hafta benim de çok ağrım artmıştı. Her akşam eşime galiba bu gece doğuracağı diyordum aradan 2 gün geçti doğuma gittim gerçekten. Sizin de doğumunuz yakındır
kelebegiminannesiyim sule45 anladım canım. Ben de kızımı 37+4 te acil sezeryanla kucağıma aldım. Hiç sancı felan çekmediğim için bilmiyorrum