kelebegiminannesiyim Kızlar doğum sancısı nasıl oluyor. İkinci hamileliğim. İlki sezeryanda olduğu için hiç yaşamadım. Şuan ara ara sanki adet sancısı gibi kasıklarıma sancı giriyor. Bu doğum sancısı mı farklı bir şey mi
sule45 kelebegiminannesiyim ara ara değil düzenli gelir takip etmen lazım adet sancısı gibi karnından beline yayılır
aysebb kelebegiminannesiyim Kaç aylıksınız ? Doğum ya sancıyla başlar, ya nişan gelmesiyle başlar yada suyun gelmesiyle başlar. Bunları çok net idrak ederseniz olduğunda
goldengate kelebegiminannesiyim yerinde kivraniyorsun kasiliyorsun aci cekiyorsun ve duzenli oluyor karnindan beline dogru
kelebegiminannesiyim sule45 karnımda belimde herhangi bir şry yok sadece kasıklarıma adey sancısı gibi girip gidiyor
kelebegiminannesiyim nurlinaa 25 ine gün almıştım zaten qma psikolojik olarak mı ağrım oluyor yoksa gerçekten sancı mı bilmiyorum
kelebegiminannesiyim aysebb 37+5 Kasıklarıma sancı giriyor ama doğum sancısı mı bilmiyorum daha önceki hamileliğimde yaşamadım
sule45 kelebegiminannesiyim bende gün almıştım ama suyum geldi bir anda ama anlıyorsun ağrıyı öyle anlaşılmayacak gibi değil bu haftalarda yalancı kasılmalar oluyor 37+2de doğurdum ama sezaryene girmek zorunda kaldım normal ağrısı da çektim sunide aldım
kelebegiminannesiyim nurlinaa düzenli olarak gelmiyor. Birkaç defa geldi sonra kesildi. Ama ayağa kalktığım zaman sanki kasıklarımda ağırlık var
aysebb kelebegiminannesiyim O kadar olur zaten son günlerdesiniz. Merak etmeyin düzenli sancılar ve kasılmalar olur ve bu tekrarlar ve şiddetlenir anlarsınız
starysky kelebegiminannesiyim sancı geldiğinde 20-30 saniye kadar sürüyor diniyor aradan bir 5-6dk geçince tekrar bi 30 sn ağrı geliyor ama böyle biri belinize kasıklarınıza bıçak saplıyormuş gibi öyle keskin nefes kesici bir ağrı abartmıyorum gerçekten o saniyelerde nefes almak imkansız oluyor neredeyse. Bu şekilde devamlı 5-6 dkda bir ağrı gelip gelip gidiyorsa bu doğum sancısıdır. Emin değilseniz ağrı girdikçe dk tutun kaç dakikada bir oluyor diye. Eğer aralıklar hemen hemen aynı dakikalar içinde gelip gidiyorsa doğum sancısıdır.
Retzja Otursanız oturamaz ayaktaysanız yürüyemez hale getirir sancı. Nefes alacak yeriniz kalmamış gibi hissedersiniz, göbeğiniz gerildikçe gerilir, kaskatı olur. Yani illa ayırt edersiniz.
kelebegiminannesiyim starysky bahsettiğiniz gibi sancı yaşamadım. Sadece anlık anlık adet sancısı gibi geldi geldi gitti
kelebegiminannesiyim sule45 anladım canım. Ben de kızımı 37+4 te acil sezeryanla kucağıma aldım. Hiç sancı felan çekmediğim için bilmiyorrum