esoyiigit bacııım sarılalım 🫂 bende henüz 2 aylık bir anneyim sanki kendimi anne olarak hissetmiyorum evet onu çok seviyorum ama böyle garip birşey sanki sadece bakıcısı ablası gibi hissediyorum 😅 inşallah zamanla geçicek bize anne dediklerinde o duyguyu yaşayacağız 🥲 hamileyken bile daha çok anne gibi hissediyordum tuhaf gerçekten