Kızlar bebeğim dört ay 28 günlük ama öyle bir iş bunalım yaşıyorum ki kimseyle paylasamiyorum şu an bu yazıları yazarken bile ağlıyorum sebebini bilmiyorum aslında bu sebebi şükürler olsun evladıma seneler sonra kavuştum içimde o huzur var bebeğimin gözünde bir sorun çıktı şükürler olsun çok büyük boyutta değil sadece sabitleme yapamıyor büyüdükçe azalır dediler sürekli bunu düşünmekten ona yete memeyi düşünmekten kafayı yemek üzereyim her günüm diğer günün tekrari gibi Eşimle paylassam abartiyorsun bir çocuğa bakıyorsun ne yapıyorsun diyor kimseyle konuşamıyorum paylasamiyorum çıldırmak üzereyim delirme hissi geliyor annelik bana ağır geldi bu durumları yaşayan oldu mu kızlar yalvarırım bana yardım edin