saresmomy sizi üzmek istemem ama hepsi bizde vardı saydıklarınızın. Kızım otizm teşhisi aldı. Ama şuan 7 buçuk yaşında ve çok iyi durumda asla anlaşılmıyor. Hemen durumu kabullenip eğitime başlayın. Lütfen tanıya takılmayın. Ne eksikse onun üstünde durun onu tamamlayın biz öyle yaptık